Aici trebuia sa fie un articol despre top 10 produsele bio romanesti

Titlul acestui articol ar fi trebuit sa fie „Top 10 produse organice romanesti utilizate la mine in casa” si sa fie o completare la cel general publicat acum cateva zile. De ce nu am scris un asemenea articol aniversar, cu ocazia zilei de 1 decembrie? Pentru ca pur si simplu nu prea exista produse organice Made in Romania si nu am despre ce sa scriu. Cu chiu cu vai poate as fi gasit trei-patru produse romanesti in casa, dar nu mai multe: miere, sirop si ceva cosmetice. Prea multe din produsele “bio” de la noi sunt realizate in afara tarii. Daca vrei sa adopti un stil de viata ecologic in Romania, trebuie sa te bazezi in proportie de 85% pe produse de import, pe cand in Occident am vazut cu ochii mei ca exista foarte multe solutii locale. Acest lucru va limita in continuare, din pacate, consumul de la noi.

Oricum, La Multi Ani, dragi romani!

 

3 gânduri despre „Aici trebuia sa fie un articol despre top 10 produsele bio romanesti

  1. Oricum, cel putin deocamdata, produsele eco romanesti au aceleasi preturi sau mai mari decat cele de import, asa ca nu ar influenta consumul.

  2. Eu am produse romanesti bio-traditionale in casa doar cand merg la tara la mama si asta se intampla cam o data la doua luni: oua, unt, lapte, carne de pasare, zacusca, mere, pere, fasole, branzeturi, compoturi, dulceturi. De ce am avea produse bio romanesti cand nu mai avem aproape nimic romanesc?

  3. Cred ca ar trebui sa scrii totusi despre acele 3-4 produse romanesti pe care le folosesti, pentru a le promova si a incuraja un pic producatorii. Eu as cumpara un produs romanesc eco, chiar daca ar fi mai scump decat unul din import.

Lasă un răspuns

