Top 10 produse bio utilizate la mine in casa. Plus unul BONUS

Lotiune de curatare si sampon, 2 in 1

Pentru baietelul meu mi-am dorit intotdeauna sa folosesc aceeasi substanta de curatat si pentru cap si pentru corp. El este ca un viermisor in baie si nu am timp sa desfac mai multe tuburi. Asa ca am unul si bun. Pustiului meu ii place sa il spal cu Lotiunea de curatare si sampon cu galbenele Weleda. Ii place mirosul si ii place mai ales ca este suficient de gros ca sa se frece singur pe burtica cu el. De multe ori chiar am probleme cand vreau sa il clatesc cu apa, fug dupa el cu dusul prin cada pentru ca vrea sa mai stea cu gelul de dus pe burtica si piept.

Sirop

Am descoperit intamplator siropul organic la un targ bio, cand am cumparat o sticla, si de atunci rar se intampla sa ne lipseasca din casa. Fie ca este de afine cu miere, de catina sau de fructe de padure cu miere, am in baietelul meu de 2 ani un consumator fidel. Siropul de la Tremot Dobre si Fii, de exemplu, este la fel de bun si cu apa plata si cu apa carbogazoasa. Si imi place faptul ca se comercializeaza in recipient de sticla, usor de depozitat in frigider.

Detergent de vase

Daca stau sa ma gandesc, detergentul de vase este produsul pe care il utilizez cel mai mult dintre toate cele prezentate in aceasta lista. Vasele trebuie spalate in fiecare zi, asa ca ma lovesc zilnic de acest produs, care curata ca un detergent de vase performant. Cel folosit acum este de la compania Dishmate Earth Friendly Products, are 750 ml, e din gref si l-am cumparat de pe website-ul Rangali.

Paste

Baietelului meu ii plac pastele, asa ca ii gatesc destul de des mancaruri care au in componenta acest produs: budinca, supe, ciorbe sau „baietei cu lapte”. Tranzitia la pastele bio a fost usoara, pentru ca am gasit imediat unele de calitate, de la Nature Bio – marca a grupului Cora. Ori de cate ori mergem la cumparaturi la hypermarket-ul Cora avem pe lista de cumparaturi si aceste paste organice de 500 grame.

Ulei de masline extravirgin

Uleiul de masline bio de la Nature Bio a fost o investitie foarte buna. L-am cumparat in urma cu mai multe luni si il folosesc pentru gatit in mod frecvent. Cu toate acestea, din sticla de 500 ml am consumat pana acum doar doua treimi. Imi place ca da mancarii o aroma placuta de masline. Am cumparat aceasta sticla de ulei de la Cora.

Faina

Am inceput sa cumpar produse de gatit bio pentru bebe chiar daca nu eram chiar foarte convinsa ca sunt bune. Lucrul care m-a lamurit a fost faptul ca au aparut fluturasi in faina organica cumparata si depozitata frumos in borcan. De cand eram mica si aduceam faina de la tara nu mai gasisem fluturi. Asa ca mi-am zis ca e ceva de capul produselor bio si am inceput sa le caut cu regularitate.

Produse de machiat

Cand am decis sa incerc produse de machiat bio mi-a fost teama ca nu o sa fie bune, asa ca comandat doar vreo doua-trei. Dupa au ajuns si am vazut ce frumoase sunt si ce bine arata, am mai facut repede o comanda. Din pacate unele nu mai erau pe stocul Rangali, dar tot sunt mandra de ce mi-am comandat. Asa am ajuns sa imi arunc la gunoi restul produselor de machiat non-bio si sa le utilizez doar pe cele de la Nvey Eco.

Deodorant

De fiecare data cand aleg un nou produs bio, ma tem cel mai tare de miros. Aceasta este problema mea, sa fiu prea sensibila la miros. De aceea nu indrazneam sa imi comand deodorant de pe Internet, cu gandul ca daca nu imi place cum miroase, ce ma fac cu el? Noroc ca intr-una din vizitele la MioBio aveau desfacute deodorante de la Weleda, asa ca am putut sa imi fac de cap si sa le miros.

Sampon

De cand ma stiu, am avut pielea sensibila. Asa ca si cu sampoanele m-am impacat mai greu. Inainte sa descopar produsele organice, foloseam produse de copii si imi mergea binisor.
Cand am ajuns la MioBio am incercat samponul de la Annemarie Borlind pentru matreata.
M-am simtit foarte bine si am zis sa mai incerc si altceva din gama, dar am avut probleme.
Asa ca de mai multe luni folosesc acelasi sampon si nu am de gand sa renunt prea curand.

Apa de gura

Specificul apei de gura cu ratahnia, tot de la Weleda, este ca se prepara cu apa si este foarte concentrata. Am cumparat-o de la MioBio in urma cu mai multe luni si ne impacam foarte bine cu ea. Mi se pare foarte rentabila si ca pret. Nu cred ca o sa putem sa o terminam anul acesta. Lasa un gust placut in gura si cel putin mie imi mai calmeaza durerea de gingii.

BONUS! Chilotii bio ai baietelului meu

E haios pustiul meu cand il intrebi „ce chiloti ai?” si el iti raspunde imediat „bio!”. Stie sa ii deosebeasca de ceilalti si chiar ii plac, pentru ca sunt dintr-un material foarte placut si pentru ca au o forma naturala. I-am cumparat de la Napati, de la un targ de la Vila Rodizio.

4 gânduri despre „Top 10 produse bio utilizate la mine in casa. Plus unul BONUS

  1. Ai putea sa dai mai multe detalii despre uleiul de masline ? Scrie cumva pe el ce aciditatea are si unde este produs ? Mai tii minte cat ai dat pe el ? Si vroiam sa te mai intreb de unde cumperi siropul organic.

  2. o sa ma interesez in ceea ce priveste uleiul. siropul organic l-am cumparat de la targuri (mai ieftin, la vreo 17 – 18 lei) sau de la supermarket-ul bio naturalia de la piata alba iulia (mai scum, peste 22 lei)

  3. Pingback: Aici trebuia sa fie un articol despre top 10 produsele bio romanesti | Jurnal Bio

Lasă un răspuns

