Green Feet, o noua aparitie placuta pe harta bio din Bucuresti

Imi face placere sa descopar din cand in cand lucruri noi in universul bio de la noi. Asa ca am fost placut surprinsa cand am vazut ca s-a deschis pe bulevardul dintre Piata Muncii si Piata Alba Iulia un nou magazin cu profil bio: Green Feet. De fap este vorba de un fel de mini-market, aprovizionat cu produse de diverse tipuri: cosmetice, detergenti, alimente si sucuri. Acestea pot fi certificate organic, naturale sau necertificate si este foarte usor sa iti dai seama ce si cum, pentru ca au afisate niste stelute care corespund categoriei de produse. Te plimbi nestingherita printre rafturile bine organizate si iti pui cumparaturile in cos.

Mamicile vanzatoare
Doamnele de la Green Feet sunt mai mult decat amabile sa iti faca un tur de magazin si sa iti prezinte toate produsele, in functie de ceea ce cauti. Eu am intrat doar ca sa arunc un ochi si am stat vreo 30 de minute de vorba si cercetand toate produsele cosmetice. Mi-a facut placere sa discut cu doamnele vanzatoare pentru ca stiu cu adevarat produsele, fiind si ele membre in partidul mamicilor si confruntandu-se cu aceleasi probleme ca si mine: cum ies petele de pe hainute, cum curatam rapid etc.

Produse si preturi
Pentru cine vrea sa vada cum arata si cum miros detergentii si cosmeticele bio, Green Feet este locul ideal. Au multe tipuri de detergenti de vase, pentru masina sau pentru curatenia casei. Tot ce are nevoie o gospodina. Cosmetice au si pentru adulti si pentru copii. La produsele bio, brandurile expuse sunt in principiu cele consacrate in domeniu, nu am vazut exclusivitati sau noutati. In ceea ce priveste preturile, am constatat ca sunt similare cu cele de la alte magazine bio, cum ar fi MioBio. Probabil ati vazut si voi cum functioneaza mecanismul preturilor in magazinele bio: sunt putin mai mari decat pe website-urile de unde comanzi, dar nu platesti pentru taxa de transport.
Pentru cei care nu vor neaparat cosmetice bio, in zona de produse necertificate organic am vazut, spre exemplu, brandul Mustela.

Localizare
Magazinul Green Feet se afla situat in Bucuresti, pe Bulevardul Decebal nr.18. Din impresia placuta pe care mi-au facut-o vanzatoarele am decis ca o sa ma intorc pentru cumparaturi, intrucat chiar am cu ce sa imi umplu cosul. Green Feet chiar nu se pozitioneaza ca un magazin de fite, ci ca un loc onest, unde gasesti multe lucruri la preturi de bun simt. Va fi interesant de urmarit in ce masura va face fata si concurentei, pentru ca la Piata Alba Iulia se afla situat si magazinul Naturalia, prezenta deja consacrata in zona. Eu am fost la Green Feet in jurul orei 13.00, cand nu erau prea multi clienti in magazin.

PS. Legumele si fructele erau mai mult naturale decat certificate, dar recunosc ca nu am cercetat eu prea mult zona de alimente, fiind prea ocupata sa miros detergenti si cosmetice. Din ce am inteles si de pe website-ul Green Feet, ofera aceste produse: sucuri, salate, cafea, ceai, paine, legume, fructe, lactate, vin, zahar, faina sau ulei. Urmatorul articol despre Green Feet va fi dedicat in intregime produselor alimentare.

3 gânduri despre „Green Feet, o noua aparitie placuta pe harta bio din Bucuresti

  1. Pingback: Ferma ecologica de pe Strada Primaverii. Reportaj din dumbrava bio | Jurnal Bio

  2. Pingback: Etnic, magazinul ce ofera „produse cu traditie” | Jurnal Bio

  3. Pingback: Ce magazine bio au mai dat faliment in ultima perioada | Jurnal Bio

Lasă un răspuns

