Pentru cosmeticele bio, toate drumurile duc la MioBio

Ce poti sa faci intr-o zi insorita de toamna, cand se intampla sa ai putin timp liber pentru tine? Dai o fuga prin oras sa mai faci niste cumparaturi, pe care in mod normal nu apuci sa le faci niciodata. Norocul meu ca pe lista de cumparaturi aveam produse bio si carti. Asa ca am facut o plimbare foarte placuta la Romana, pentru Libraria Carturesti si magazinul de cosmetice bio MioBio.

Ce poate fi mai placut de atat? Mereu ma bucur daca imi fac drum la MioBio. Daca ar fi dupa mine, as merge cel putin o data pe saptamana😀 Am plecat de acasa avand lista cu ce trebuie sa cumpar, dar, ca de fiecare data, am luat mult mai multe lucruri. Imi plac doamnele de acolo pentru ca stau de vorba cu tine si nu te simti obligat sa cumperi sau sa iei ceva ce nu iti trebuie cu adevarat. Ele chiar cunosc toate produsele si pot sa iti impartaseasca din experienta proprie. Eu mereu le urmez sfaturile si pana acum a fost foarte bine. Mai rar gasesti un magazin unde sa fie asa amabile doamnele de la vanzare si sa mai discuti si lucruri interesante despre subiectul bio sau despre alte lucruri.

Am fost foarte placut surprinsa cand am vazut ca au adus si detergenti de vase si de rufe. Este fix marca pe care o folosesc si pe care o comandam pana acum de pe Internet. Acum, cand mi se termina stocul, stiu ca pot sa dau fuga pana la ele.
Au la MioBio si un mic coltisor cu reduceri si, ca orice mamica, nu ma pot abtine sa nu iau ceva si de acolo.

Ce sa mai zic… e magazinul meu preferat. Pe langa atatea cosmetice bio disponibile si amabilitatea vanzatoarelor, magazinul este foarte placut ca aspect. Totul e frumos aranjat si camera foarte luminoasa. Este cu adevarat un magazin occidental, cum am vazut prin Italia si alte tari din Europa de Vest. Parca l-au creat dupa dorintele mele. Abia astept sa fac urmatoarea vizita acolo!

PS1. Magazinul MioBio este situat in zona Piata Romana, pe strada Jules Michelet , nr. 9, langa Ambasada Marii Britanii.
PS2. O parte din produsele carora le-am facut recenzie pe Jurnal Bio sunt cumparate din MioBio.

15 gânduri despre „Pentru cosmeticele bio, toate drumurile duc la MioBio

  1. Pingback: Green Feet, o noua aparitie placuta pe harta bio din Bucuresti | Jurnal Bio

  2. Pingback: Este vanzatorul de produse bio mai important decat certificarea organica? Personaje: MioBio si Sapunul Lois | Jurnal Bio

  3. Pingback: Protectia noastra eficienta impotriva soarelui se numeste Annemarie Borlind | Jurnal Bio

  4. Pingback: La Multi Ani, MioBio! | Jurnal Bio

  5. Pingback: Ati vazut calendarul cadourilor bio de la MioBio? | Jurnal Bio

  6. Pingback: Reduceri de pana la 20% la cosmeticele organice din magazinul MioBio | Jurnal Bio

  7. Pingback: Iepurasul MioBio va aduce in dar transportul gratuit | Jurnal Bio

  8. Pingback: Weleda Baby, crema de galbenele, nu poate sa lipseasca din geanta unei proaspete mamici | Jurnal Bio

  9. Pingback: Pukka Food: bine aprovizionat – ca un supermarket si elegant ca un boutique frantuzesc. Iata ce produse bio gasesti la celebrul magazin din Piata Amzei | Jurnal Bio

Lasă un răspuns

