Produsele de machiat bio de la Nvey Eco au adus revolutia la mine in dulap

Ca orice mamica, a trebuit sa invat sa ma incadrez intr-un buget. Desi eu sunt ministru de finante, bugetul merge in proportie de 50-60% pentru bebe si restul pentru noi. Acest lucru este normal si nu ne deranjeaza ba chiar mai cedam de la noi daca e nevoie. Asa ca acum sunt experta in gasit oferte promotionale, mai ales pentru produsele bio de pe Internet.

Asa am gasit produse de machiat bio la preturi foarte bune, in cadrul unei promotii pe site-ul Rangali. Toate cosmeticele din gama Nvey Eco erau la pret de 25 de lei! Aveau termne mai scurte de valabilitate fata de produsele obisnuite, dar meritau. Erau primele produse de machiat bio pe care le incercam si am zis sa nu ma arunc in gol, asa ca comandat doar vreo doua-trei. Cand au ajuns si am vazut ce frumoase sunt si ce bine arata, am mai facut repede o comanda. Din pacate unele nu mai erau pe stoc, dar tot sunt mandra de ce mi-am comandat. Asa am ajuns sa imi arunc la gunoi restul produselor de machiat non-bio. Acum am o trusa bio si la propriu si la figurat, pentru ca una din comenzi, de doar 25 de lei, continea o trusa cu trei-patru produse in ea.

Cel mai des am folosit conturul de ochi. Arata foarte bine si nu se scurge de pe ploape.
Acum vanez reduceri si la pensule, pentru ca arata foarte bine.

Iata lista ingredientelor acestor produse: Zea Mays (corn silk), Caprylic Capric Triglyceride (coconut oil), Magnesium Stearate (palm oil), Tocopheryl Acetate (vitamin e), Simmondsia Chinensis (jojoba oil), Anthemis Nobilis Extract (chamomile), Ascorbyl Palmitate (vitamin c), Daucus Carota (carrot oil), Palm Kernel Glycerides (palm kernel oil), Stearic Acid (palm derived). May Contain: Ci 77019 (mica); Ci 77163 (bismulth oxychloride); Ci 77007 (iron oxide); Ci 77491 (iron oxide); Ci 77492 (iron oxide); Ci 77499 (iron oxide); Ci 77891 (titanium dioxide).

6 gânduri despre „Produsele de machiat bio de la Nvey Eco au adus revolutia la mine in dulap

  1. Produsele N’vey Eco sunt intr-adevar foarte bune! Eu am folosit un fond de ten si un fard pentru ochi de la ei. Cand am decis sa „devin bio” si eu mi-am aruncat la gunoi toate produsele cu chimicale, si am facut cadou vreo 5 parfumuri „de firma”. Si nu-mi pare rau. 🙂

  2. Majoritatea produselor bio cumparate de mine pana acum au fost la nivelul asteptarilor; inca nu am incercat N’vey dar cat de curand coi cumpara un sampon de la ei sa il testez. Ms.

  3. Pingback: Recenzii de produse bio. Best Of 2010 | Jurnal Bio

  4. Stiu cand a fost promotia cu farduri la 25 ron… din pacate eu nu le-am mai prins pe stoc 😦 Ma bucur sa aflu ca sunt bune. Despre fardurile minerale ce parere ai? Cu adevarat minerale, nu L’Oreal si alte cele….

Lasă un răspuns

