Cum m-am apucat de spinning

Chiar daca nu intra la categoria produse bio eu cred ca poate intra la categoria viata bio: spinningul. Mai ales in Romania, unde nu prea ai unde sa te plimbi cu bicicleta in siguranta. Poate parea o chestie de fite si inutila, insa eu sunt gata sa contrazic toate argumentele. Ca orice mamica, dupa ce puiul este cat de cat pe picoarele lui, incepi sa te uiti si la tine si sa ai diverse nemultumiri. Le invidiez pe cele care arata ca si cum nu ar avea un bebe. Eu nu sunt din fericita categorie si, ca sa revin in forma, am inceput sa fac spinning.

Pentru ca nu sunt buna sa tin regimuri complicate cu combinatii de fructe si legume sau sa ma infometez am zis sa ma apuc de sport. Am fost de cateva ori la aerobic si a fost ok. Plecam cu dureri de toate cele, dar nu prea incantata. O buna prietena mi-a recomandat spinningul. A fost foarte greu sa gasesc o sala unde se face si pretul sa fie si acceptabil.

Norocul meu a fost si ca am dat peste un instructor foarte bun, care a tras de mine. Recunosc, sunt genul care vrea sa traga din greu, nu imi place sa fiu menajata si cocolosita. Plecam de acolo fleasca de parca facusem un dus, nu alta. Pana sa inceapa sa se vada rezultatele mi-a crescut foarte mult increderea in mine. Nu ma mai simteam vinovata ca ciuguleam toata ziua din mancarea baiatului. Dupa vreo luna de mers cam de 2-3 ori pe saptamana la sala au inceput sa se vada rezultatele. E uimitor cat de eficient este, acum cred ca depinde si de instructor foarte mult. La mine chiar se vede efectul, intru in toate hainele mele vechi si ma simt si foarte bine, mi-a crescut si rezistenta fizica. Partea mai rea acum e ca am cam devenit dependeta de spinning si imi pare rau daca se intampla sa lipsesc o saptamana.

Recomand spinning-ul tuturor mamicilor care vor sa fie in forma si nu numai.

Un gând despre „Cum m-am apucat de spinning

  1. Auci…eu am mers la spinning o singura data si mi s-a parut destul de dur. Acum prefer pilates si din cand in cand power yoga pentru ca am senzatia ca alungesc muschii in loc sa ii umfle. Oricum, important e cum te simti cand pleci de la sala.

Lasă un răspuns

