Organic Fest Editia V octombrie 2010. Pour le connaisseur

Cantitativ, avem o toamna bogata in evenimente bio, cu cate cel putin 1-2 targuri, festivaluri sau expozitii cu profil organic pe luna. Calitativ, nu stam totusi chiar asa bine, pentru ca mi se pare ca lucrurile incep sa stagneze. Este greu sa gasesti imbunatatiri semnificative de la un targ la altul, desi este loc destul pentru a face lucrurile mai bine.

Asadar am avut un nou eveniment din ciclul Organic Fest. Acum am ajuns la al V-lea. Fata de editiile precedente, acum s-a mutat un kilometru mai la Nord, spre Piata Victoriei, intr-o locatie mai usor de atins: Restaurantul Sangria de pe Str. Caderea Bastiliei colt cu Str. Grigore Alexandrescu. S-a vazut acest lucru prin faptul ca atmosfera era mai animata ca la alte editii.

Inainte de a intra in detalii, concluzia mea este ca Organic Fest ramane un eveniment ce nu trebuie ratat de un consumator de produse organice, cu toate problemele care il marcheaza.

Ce mi-a placut la Organic Fest:
+ Expozantii au acoperit bine o gama larga de produse bio: cosmetice de diverse tipuri si pentru diverse categorii de oameni, alimente, dulceturi sau sucuri naturale.
+ Atmosfera era foarte placuta inauntru. Pe o strada pustie (Caderea Bastiliei, duminica) gaseai o oaza a universului bio, in care se statea la povesti, se testa, se vindea si se cumpara.
+ Locatia este buna ca plasament, la cinci minute de Piata Romana, dar nu stiu unde va avea loc urmatoarea editie.
+ A fost o editie a expozantilor cunoscatori, pentru cunoscatori. Parea ca acei vizitatorii pareau sa stie foarte bine de ce au venit acolo.

Ce nu mi-a placut la Organic Fest:
– Au participat mai putini expozanti ca la alte editii.
– Am primit foarte putine pliante de la expozanti, care sa ma faca sa inteleg diferentele dintre un produs si altul, dintre un brand si altul.
– Standurile nu erau personalizate, sa stii cine este fiecare expozant. Practic, trebuia sa cunosti dinainte lucrurile ca sa intelegi despre ce e vorba.
– Nu am vazut pe nimeni din partea organizatorilor pe acolo.
– Nu inteleg cine ii primeste la aceste targuri pe expozantii cu cristale miraculoase si cu alte metode vodoo. Care e legatura cu produsele organice?!
– Subsolul in care a avut loc targul devenea repede neincapator. Sunt curioasa ce se intampla daca veneau mai multi expozanti. Se mutau in strada?

A mai vizitat cineva Organic Fest? Dar expozantii ce parere au? Astept aici opiniile voastre.

2 gânduri despre „Organic Fest Editia V octombrie 2010. Pour le connaisseur

  1. Mda, aparatele se structurat apa si nu stu ce mineral fantastic chiar nu au ce cauta la un targ bio (desi avand in vedere ca sunt printre expozantii care vand cel mai mult s-ar putea sa ma insel).
    Partea cu locatia inghesuita si standurile nepersonalizate nu mi s-a parut ok nici mie. In rest, e un eveniment bunicel.
    Aia cu pliantele mi se pare cam ne-eco, toata lumea foloseste netul, la ce sa consumam atata hartie. Noi avem niste pliante, dar le dam numai ca date de contact.

  2. Inghesuit mi s-a parut si mie si cam putini participanti. As fi preferat sa fie mai multe produse alimentare, in afara de dulciuri. Eu mi-am luat doua sapunuri, o crema Balm Balm si niste condimente. Am luat si pentru prietenul meu ciocolata de casa si salam de biscuiti pentru ca stiu ca altceva nu l-ar fi interesat. Mi-a placut ca preturile cosmeticelor cumparate erau mai mici fata de cele de pe site.

Lasă un răspuns

