Organic suedez: gem de capsuni si cidru de mere de la IKEA

Dupa vizita precedenta la IKEA, cand am cumparat printre altele si briose organice, ne-am promis ca de fiecare data cand mai mergem dupa mobila sa cautam si produse bio. Ocazia s-a ivit saptamana trecuta, cand am mers sa facem cumparaturile la IKEA pentru micul print. De data asta am fost in echipa completa. Inainte sa incepem cumparaturile, ne-am asezat la coada la restaurantul de la etajul 1 si ne-am luat briose bio cumparate si data trecuta.

Ne-am facut apoi cumparaturile de pe lista intocmita acasa, plus altele extra, asa cum patim de fiecare data la IKEA. 🙂 Dupa ce am platit, am intrat in magazinul de mancare de langa case. Ma invarteam ca curca in lemne si il intrebam pe sotul meu unde o fi gemul bio despre care ne spusese cineva. Ne-am sucit printre rafturi cautandu-l si am zis ca probabil nu il mai au, asa ca ne indreptam spre casa. O doamna foarte draguta de la IKEA ne-a auzit ce vorbim si ne-a aratat unde era gemul organic, fara sa o intrebam. Pur si simplu s-a oferit voluntara. La alte magazine poti sa ii si rogi si se intampla sa spuna ca „nu e raioul de care se ocupa ei”.

Am luat gem de capsuni si suntem foarte multumiti de el, si noi si piticul. Pentru noi acum cumparat si cidru de mere, din care recunosc ca nu ii dam si lui pentru ca este cam acidulat.
Abia asteptam urmatoarea vizita sa incercam si alte gemuri si poate descoperim si alte produse bio la IKEA.

8 gânduri despre „Organic suedez: gem de capsuni si cidru de mere de la IKEA

  1. Si noi suntem incantati de gemurile bio de la Ikea.Cand mergem facem mereu provizii de gem de merisor care are un gust aparte dulce-amarui si are si proprietati terapeutice importante pentru noi.

  2. Pingback: Recenzii de produse bio. Best Of 2010 | Jurnal Bio

  3. Vezi ca gemul si cidrul de mere contin acid citric, trebuie avut grija la cantitatea de consum, sa nu fie exagerata, mai ales pentru copii.

Lasă un răspuns

