Organic Fest V, Restaurant Sangria, 23-24 octombrie. Lista (partiala) a expozantilor.

Ce: Organic Fest Editia a V-a
Unde: Restaurantul Sangria din Str. Caderea Bastiliei
Cand: 23 si 24 octombrie 2010, intre 10.00 si 18.00
Cum: acces gratuit
Cine vine? Am primit de la organizatori urmatoarele confirmari:

Sauber.ro. Organic Beauty Shop. Magazin on line cu produse cosmetice naturale si organice.
Meru.ro. Organic Beauty. Magazin on line cu cosmetice organice.
Cozonac Bujor. Producator roman de cozonac, prajituri si placinte.
OhLaLa.ro. In mod natural. Magazin on line cu produse cosmetice bio
Olivo.ro. Magazin online de cosmetice si jucarii bio si ciorapi medicinali.
BioBunatati.ro. Supermarket online de produse ecologice si traditionale.
Vywamus.ro. O experienta transformativa.
CosmeticaVerde.ro. Redescopera magia naturii. Magazine online de cosmetice.
Sonnentor.ro. Unde bucuria creste in mod natural. Producator austriac de ceaiuri, condimente, cafea, dulciuri si snack-uri organice.
Stupina.
ShalomBioFood.ro. Distribuitor national de produse alimentare si non-alimentare bio.
Shungit.ro. Diamantul sanatatii.
Laptisor Matca
Cortex LTD.
Importator si distribuitor unic pentru Romania, Bulgaria si Moldova al cafelei “FITNESS – COFFEE”, singura cafea 100% naturala din lume in amestec cu plante medicinale.

Update 1: Lista expozantilor este in curs de completare, o veti gasi aici inainte de Targ.

Update2 : in cadrul Organic Fest V, vizitatorii pot degusta produse bio si vor primi ceaiuri si condimente organice.

11 gânduri despre „Organic Fest V, Restaurant Sangria, 23-24 octombrie. Lista (partiala) a expozantilor.

  1. Va rog sa incercati completarea listei cu :
    „CORTEX LTD”,Constanta – importator si distribuitor unic pentru Romania,Bulgaria si Moldova al brand-ului de cafea „FITNESS – COFFEE” , singura cafea 100% naturala din lume in amestec cu plante medicinale .La targ vor fi prezentate cele 2 sortimente importate in acest moment:”FITNESS-ANTIOXIDANT-COFFEE” si ” FITNESS-SENSUAL-COFFEE”

  2. Pingback: Organic Fest Editia a V-a va avea loc in acest weekend la Restaurantul Sangria | Jurnal Bio

  3. Nu e toata lumea din lista la targ. Lipsesc Sauber, Sonnentor, ShalomBioFood si Cozonac Bujor. In schimb sunt mai multi expozanti cu miere, cativa cu niste dulciuri de casa delicioase, catering de produse dietetice si un magazin bio din zona 1 Mai, Ospaturi si rasfaturi.
    Si noi, care eu am fost live azi la Realitatea 😀

  4. @Olivia: am vazut si eu duminica faptul ca lista mea nu s-a potrivit 100% cu realitatea. In rest cum ti s-a parut Organic Fest? Eu am ramas surprinsa de cat de multi vizitatori am gasit acolo.

  5. Adica ai fost acolo si n-ai zis nimic? 😛
    Targul a fost ok, nu ma asteptam avand in vedere locatia nu foarte la indemana. Cine a venit stia de ce vine.

  6. @Olivia: am vazut ca aveai banner-up si la intrarea in restaurant. 🙂 Noroc cu tine ca am remarcat mai usor restaurantul. M-a derutat putin faptul ca un expozant avea cosmetice Oliv, sau asa ceva, am crezut ca vii cu un brand nou, dar nu erai tu.

Lasă un răspuns

