Deodorant Citrus si Apa de gura cu rathania. Doua produse bio Weleda pe care ma bazez zilnic

Intr-una din vizitele mele la magazinul MioBio (am mai spus ca sunt fan, nu? :)) am zis sa ma rasfat si pe mine, nu doar pe pusti. Stiam deja ca gama Weleda este foarte buna, pentru ca bebe se impaca bine cu ea. Aveam in cap faptul ca tocmai renuntasem la deodorantul meu conventional, cu gandul sa incerc ceva bio. De fiecare data cand aleg un nou produs bio, ma tem cel mai tare de miros. Aceasta este problema mea, sa fiu prea sensibila la miros. Nu am indraznit sa comand ceva de pe net, cu gandul ca daca nu imi place cum miroase, ce ma fac cu el? Noroc ca la MioBio aveau si desfacut deodorantul asa ca am putut sa imi fac de cap si sa il miros. Am incercat ambele deodorante Weleda, cel de citrus si cel cu salvie. Mi-au placut amandoua dar era inca vara si am zis sa iau Weleda Citrus Deodorant, pentru ca miroase a proaspat. Am dat 20 lei pe o sticluta de 30 ml si o utilizez de aproape doua luni. Acum ma uit cu zilnic cu tristete la sticla ca se termina si nu stiu cand mai ajung la magazin.
Oricum, chiar mi-a placut foarte mult si sticluta. E asa usor de carat in geanta si de luat peste tot. Abia astept sa plec in vacanta si sa o iau cu mine in avion.

Dar ce ingrediente contine Deodorant Citrus Weleda, potrivit website-ului companiei? Alcool, Apa, Parfum*, Citrus Medica Limonum (Lemon) Peel Oil, Limonene*, Linalool*, Geraniol*, Citral*, Farnesol*. Ingredientele marcate cu * sunt din uleiuri esentiale.

Cu ocazia aceleiasi vizite la MioBio am luat si Apa de gura cu ratahnia, tot de la Weleda, 30 lei pentru 50 ml. Ne impacam foarte bine cu ea. Mi se pare foarte rentabila si ca pret. Nu cred ca o sa putem sa o terminam anul acesta. Se prepara cu apa si este foarte concentrata. Lasa un gust placut in gura si cel putin mie imi mai calmeaza durerea de gingii.

Iata lista de ingrediente a Apei de gura cu ratahnia: Alcool, Apa, Commiphora Myrrha Extract, Krameria Triandra Root Extract, Aroma*, Limonene*, Linalool*, Eugenol*, Aesculus Hippocastanum (Horse Chestnut) Bark Extract**, Calcium Fluoride**, Argint**, Sulfat de Magneziu**. Ingredientele marcate cu * sunt din uleiuri esentiale naturale iar cele cu ** sunt sub forma foarte diluata.

Ma impac bine cu gama Weleda si sunt curioasa sa mai incerc si alte produse. Chiar as vrea sa incerc setul anti-celulita de mesteacan dar inca nu e pe lista de prioritati. Din ce am mai citit pe Internet si din ce am vorbit cu o prietena, toata lumea pare multumita si spune ca se vad si efecte. O pun pe lista mea de cumparaturi si vedem cand o sa ii vina randul.

4 gânduri despre „Deodorant Citrus si Apa de gura cu rathania. Doua produse bio Weleda pe care ma bazez zilnic

  1. O sa avem noi Weleda la BioBunatati🙂
    E util review-ul la deodorant, o sa-l incerc si eu, ca sunt la fel de sceptica in privinta deodorantelor naturale, nu ca miros ci ca rezistenta.

  2. Pingback: Recenzii de produse bio. Best Of 2010 | Jurnal Bio

Lasă un răspuns

