Muguri de brad cu miere de albine: combinatia castigatoare de la Tremot Dobre si Fii, in portii de 600 grame

Intr-o lume in care Prigat a lansat sucul tip „limonada”, pentru ca lumea sa creada ca e facut doar din lamaie, zahar si apa, intr-o lume in care Fanta se pozitioneaza drept „suc natural”, singura solutie ramasa este batranul suc facut in casa, preparat cu apa. Si chiar daca nu ai timp/chef/know-how sa faci sucul, problema este rezolvata de prietenii de la Tremot Dobre si Fii, despre care am mai scris aici. Siropurile lor din diferite fructe si plante sunt certificate bio, sunt 100% Made in Romania si vin si in ambalaje excelente, din sticla.

Unul din (putinele) lucruri bune obtinute in urma vizitei de la Bio Living Fair, targ desfasurat la Mall AFI Palace Cotroceni in perioada 17-19 septembrie 2010, a fost ca am refacut stocul de sirop Tremot. Unul din cel cumparat a fost cel de muguri de brad cu miere de albine, pe care l-am gasit la un pret excelent: 15 lei sticla de 600 grame. Cat o fi comisionul supermarketului din Bucuresti care il vinde si cu 24 de lei, chiar nu stiu si nu pot sa aflu. Cert este ca o sa ajung la un moment dat sa alerg pe la targuri nu ca sa aflu ce e nou pe piata si sa cunosc expozanti, ci ca sa cumpar produse de baza la preturi normale.

Putine lucrurile pe lumea asta sunt si bune la gust, si pe placul copiilor, si sanatoase. Sucul de muguri de brad cu miere de albine de la Tremot este unul dintre acestea. Se recomanda in perioada de crestere accelerata a copiilor, dar este si energizant pentru efort intelectual si fizic sustinut. Ingredientele lui sunt mugur de brad (20%) si miere de salcam (80%).

Ce mi-a placut cel mai mult:

  • Gustul este foarte bun, bogat si parfumat;
  • Are o consistenta buna, iti vine sa il intinzi pe paine si sa il mananci;
  • Se amesteca singur, nici nu ai nevoie de lingurita, daca intai torni sucul si apoi apa;
  • Este alternativa perfecta la sucurile imbuteliate din magazine. De fapt, ce e aia Fanta?
  • Sticla de sticla este absolut geniala, o poti utiliza foarte bine si dupa ce se termina sucul.

Ce mi-a placut cel mai putin:

  • Este destul de greu de gasit, cel putin fata de sucurile marilor producatori de profil, disponibile la tot pasul;
  • La Bio Living Fair costa 15 lei, iar in supermarket 24. Mai mult cu 60%!
  • Pe sticla scrie ca este un produs nou, „in testare pe piata”.
4 gânduri despre „Muguri de brad cu miere de albine: combinatia castigatoare de la Tremot Dobre si Fii, in portii de 600 grame

  1. Noi i-am dat miere baietelului nostru de la un an si 8-9 luni. Nu am discutat cu niciun medic inainte, pur si simplu asa am gasit si noi pe Internet. Am inceput cu cantitati infime, cu urme de miere pe paine si i-a placut.

  2. Pingback: Recenzii de produse bio. Best Of 2010 | Jurnal Bio

  3. Pingback: 20 de expozanti la pavilionul Indagra dedicat produselor bio. Ce mi-a placut si ce nu mi-a placut la targ « Jurnal Bio

Lasă un răspuns

