Briose organice cu mere, ca la Ikea acasa

Am fost si noi in weekend, ca tot bucuresteanul care a primit la usa noul catalog pe 2011, la Ikea. Noi chiam am mers cu treaba, sa cautam diverse pentru bebe. Nu intru in detalii despre mobila pentru copii disponibila pe piata de la noi, ca iar ma enervez. Dupa ce umblasem o zi intreaga prin alte parti ale orasului, am decis ca tot la Ikea sa mergem sa cumparam mobila de care avem nevoie. Am ajuns, am notat codurile si am zis sa mancam ceva inainte sa ne punem pe carat. Ne-am asezat frumos la coada si, cat am asteptat, am vazut un banner cu o reclama la briosa bio cu mere. Arata foarte bine in poza si am zis sa incercam.

Briosa cu mere de la Ikea arata bine si in realitate, desi eu ma asteptam sa fie mai mica, pentru ca asa se intampla mereu cu produsele din poze. Am fost placut surprinsa ca avea gustul brioselor pe care le fac eu acasa. Nici nu as fi zis ca e cumparata. Mi s-a parut o afacere buna pentru 2,99 lei. Abia astept sa mergem cu cel mic pe acolo, sa ii cumpar si lui. Cu o briosa se satura si isi incarca bateriile sa se mai joace inca o ora pe acolo.

Nu pot sa dau o lista de ingrediente, dar totusi nu cred ca cei de la Ikea ar fi pus ditamai afisul cu “produs bio” daca nu era adevarat. Trebuie sa mergem pe incredere. De fapt pe incredere mergem si cu restul produselor organice, care scriu ce contin.

Atasez o poza cu briosa. Vizita placuta si sanatoasa la Ikea.

5 gânduri despre „Briose organice cu mere, ca la Ikea acasa

  1. Salut acest site si misiunea lui in educarea Bio.
    Putini sunt cei care aprecieaza produsele Bio. Multi nici nu stiu ce inseamna, si poate de aceea nu ii intereseaza unde, cum si in ce conditii a evoluat ingredientul de baza al produsului pe care tocmai l-a mancat( achizitionat).
    Inainte de toate, ceea ce mancam ar trebuii sa ne preocupe mai mult. Abuzam de corpul nostru in tinerete, iar la batranete nu iti ajung banii pentru retete si pastile care oricum nu iti vindeca afectiunea.
    Daca este ieftin , este perfect. De ce sa dau 1 leu in plus ca sa mananc sanatos….
    Briosa este un produs organic, certificat si distribuit in toate magazinele IKEA din lume.

    O viata cat mai Bio va doresc.

  2. Multumesc pentru mesaj, Cristi. Este foarte placut sa gasesti un om cu valori comune. Noi am vrut sa luam si un suc organic de la Ikea, dar pur si simplu nu mai aveam maini libere. Am cumparat un pat pentru copii, plus celebrele jucarii de lemn cu trenuletz.

  3. Pingback: Organic suedez: gem de capsuni si cidru de mere de la IKEA | Jurnal Bio

  4. Pingback: Recenzii de produse bio. Best Of 2010 | Jurnal Bio

  5. Briosa de la Ikea este certificata SE Ekol 1, scrie pe spatele fiecarui produs, pe hartia de copt. Deci nu trebuie sa mergi pe inceredere.

Lasă un răspuns

