Cand a aparut trenul, oamenii nu cumparau bilete de la agentie

La inaugurarea primelor trasee de tren, in secolul al XIX-lea, oamenii erau destul de reticenti daca sa utilizeze acest nou mijloc de transport. Fara sa vina in gara sa vada locomotivele si vagoanele, nimeni nu avea curajul sa cumpere bilete, sa se suie in tren si sa circule distante lungi.
Acest lucru este valabil pentru multi romani si in ceea ce priveste produsele bio. Este foarte bine ca au aparut atatea magazine online de unde poti comanda cosmetice, alimente sau hainute organice. Dar romanul este un om care functioneaza pe principiul vazut, simtit, placut!

Prima achzitie a oricarui produs de pe lumea asta se ia greu doar pe baza celor aflate de pe Internet. Mult mai bine este sa vezi produsul si fizic si sa discuti cu cineva despre el. De aceea, din multitudinea de magazine online bio, ar trebui sa apara cat mai multe care sa deschida showroom-uri. Ca la eMag. Aceasta este, cred eu, combinatia castigatoare: magazin online cu stocuri bune si cheltuieli mici plus showroom in care sa discuti cu consultantii si sa testezi produsele.

Un comerciant de alimente, cosmetice sau haine bio nu doar vinde niste produse, ci ofera beneficii unice pentru clienti. Aici intervine rolul vanzatorului – comerciant, care trebuie sa vorbeasca convingator despre avantajele aduse de produs. El nu povesteste din ceea ce scrie pe eticheta, ci trebuie sa spuna din experienta lui de utilizator direct pentru a fi convingator.

In lipsa unor evenimente de anvergura dedicate produselor organice, magazinele de prezentare devin si mai importante. Sunt locurile unde romanul merge sa se convinga de faptul ca ceea ce va cumpara nu are miros de balegar, nu este apa de ploaie sau vreun SF.

Iata trei alte actiuni pe care magazinele online de produse organice ar putea sa le faca pentru cresterea vanzarilor:

  • toate produsele prezentare pe website sa aiba fotografii impecabile;
  • de adaugat descrieri cat mai complete pentru produse;
  • comentariile de la utilizatori dau mare incredere potentialilor clienti. Acestea trebuie incurajate pe cat posibil, inclusiv prin premii.

Ce altceva ar trebui sa mai faca magazinele online de produse bio pentru a fi mai aproape de voi?

Anunțuri

5 gânduri despre „Cand a aparut trenul, oamenii nu cumparau bilete de la agentie

  1. Cred ca un mare minus al magazinelor bio online de cosmetice de la noi este lipsa testerelor sau a produselor cu gramaj redus, asa cum gasim in afara. Din acest motiv de cele mai multe ori prefer sa comand din UK.

  2. In principiu comand de pe 2 site-uri : http://www.theorganicbodycareshop.com si http://www.akomaskincare.co.uk. La primul dintre ele primesti la orice comanda 4-5 mostre si au la vanzare si creme in variante mai mici, eu mi-am luat de la Essential Care si Green People. Produsele vin la posta, la cea de care apartine adresa ta si nu trebuie sa platesti nimic in plus pentru ca vin din UE. Gasesti insa o groaza de alte magazine online care vand si mostre la preturi foarte mici sau iti dau posibilitatea sa iti alegi tu ce mostre vrei gratis cand faci o comanda. Trebuie sa verifici daca livreaza si in Romania si sa cauti niste review-uri despre respectivul magazin, pentru a fi sigura ca e ok. Eu comand din UK din comoditate, pentru ca in alte tari nu toate magazinele online au site-ul si in engleza.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s