Bio Living Fair 2010. Oare va mai exista o noua editie?

Avem o toamna bogata in evenimente bio, dupa cum se arata lucrurile pana acum. La unele am participat si am povestit (Organic Fest la Villa Rodizio  sau sectiunea bio de la Baby Expo), la altele am participat si nu am scris nimic inca. Unul din acestea din urma este Bio Living Fair, care a avut loc la Mall AFI Palace Cotroceni in perioada 17-19 septembrie.

Locuiesc in partea cealalta a orasului fata de AFI, asa ca imi este destul de greu sa ajung pana acolo. Daca a meritat efortul sa vin la Bio Living Fair, va las singuri sa trageti concluziile din observatiile de mai jos:

  • Termenul de Targ („Fair”) este prea pretentios pentru a numi un eveniment la care participa sub zece expozanti;
  • Dintre acestia, nu toti aveau produse bio;
  • Am aflat intamplator, in ultima clipa, de eveniment. Daca eu, care ma informez despre tot ce misca in domeniul bio, de abia am reusit sa aflu de Bio Living Fair, ce sa mai zic de publicul larg. Chiar nu am idee in ce medii a fost promovat;
  • In cadrul AFI, evenimentul a avut o pozitionare buna: deasupra de Hypermaket-ul Real, la etajul 1, langa un loc de joaca pentru copii;
  • Duminica la ora 12, cand am vizitat eu expozitia, erau foarte putini vizitatori. Atmosfera mi-a adus aminte de Muzeele din Bucuresti;
  • Evenimentul era semnalizat in AFI prin unele bannere de tip roll-up plasate destul de ciudat;
  • Expozantii au fost asezati haotic, cu medicamente si suplimente langa mancare pentru animale;
  • La Bacania Veche nu aveau biscuitii pe care ii cautam eu, mi-au promis ca sunt pe drum, dar a trebuit sa plec acasa si nu am mai asteptat;
  • La standul prietenilor de la Tremot Dobre si Fii mi-am facut safteaua. Am gasit sirop bio la un pret foarte bun, doar 15 lei sticla, asa ca am plecat cu plasele pline. A fost o super-lovitura!
  • Am vazut pe website-ul organizatorului Bio Living Fair, compania The Schemer, faptul ca au o directie bio destul de bine dezvoltata;
  • Dintre expozanti, mai merita amintiti si cei de la Nutrimont, cu diverse produse alimentare bio si cu cartile lui Michel Montignac si cei de la Biomania, cu o gama impresionanta de alimente bio.
Un gând despre „Bio Living Fair 2010. Oare va mai exista o noua editie?

  1. Pingback: Muguri de brad cu miere de albine: combinatia castigatoare de la Tremot Dobre si Fii, in portii de 600 grame | Jurnal Bio

Lasă un răspuns

