Bentley Organic Cleaner de 500 ml . Forta curateniei bio in bucatarie

Anul trecut, inainte de sarbatori, am avut un avant si am comandat de la mai multe firme online produse organice de curatenie. Am asteptat cu nerabdare pachetele si, imediat cum le-am primit, am inceput sa lustruiesc casa. Pot sa zic ca au facut curat asa cum trebuie, dar eu sunt sensibila la mirosuri si nu prea mi-au placut. Asa ca produsele mele bio de curatenie au zacut pana acum vreo doua luni si ma tot uitam la ele si ma simteam vinovata ca am dat banii degaba. Mi-am zis ca mai merita o sansa! Ce pot sa spun e ca dupa ce le-am folosit din nou de vreo doua ori nici nu am mai bagat de seama mirosul si acum sunt singurele produse pe care le utilizez.

Cel care imi place cel mai mult este Bentley Organic Cleaner de 500 ml, produs de curatat in bucatarie. Il ador. E usor de folosit pentru ca se pulverizeaza fix unde ai nevoie. Cel mai mult imi place ca pot sa spal aragazul fara sa mi se jupoaie degetele o saptamana. Il pulverizez pe aragaz, il las putin si scoate si grasimea. E ideal si pentru ca pot sa il folosesc cand este bebe prin zona. Inainte, trebuia sa fie cineva in casa si sa il tina departe de bucatarie, pentru ca produsele celelalte au miros tare si nu imi placea sa il expun la asa ceva. Acum am rezolvat mai multe probleme dintr-o lovitura. Sunt surprinsa de faptul ca o sticla de 500 ml tine destul de mult. Eu dau din abundenta si abia am reusit sa consum un sfert.

Ingrediente Bentley Organic Cleaner sunt: Apa, Decyl Glucoside, Lauril Betaina, Aloe Barbadensis Suc Pudra din Frunze (ingredient certificat crescut organic), Acid Citric, Acid Lactic, Glicerina, Extract de Fructe Citrus Aurantium Bergamia (Bergamota), Extract de Fructe Citrus Paradisi (Grapefruit), Extract de Fructe Citrus Aurantium Dulcis (Portocala), Extract Citrus Tangerina (Tangerine), Acid Ascorbic, Ulei din coaja de Citrus Aurantium Dulcis.

Eu am comandat Bentley Organic Cleaner de pe websiteul www.napati.ro. Au multe produse din gama Bentley Organic. Unele nu le aveau atunci cand am facut comanda precedenta si acum abia astept sa se termine ceva din casa, sa pot sa mai plasez o comanda de noutati. 🙂

3 gânduri despre „Bentley Organic Cleaner de 500 ml . Forta curateniei bio in bucatarie

  1. Pingback: Recenzii de produse bio. Best Of 2010 | Jurnal Bio

Lasă un răspuns

