Mic.ro are produse bio doar in reclame

Daca am vazut ca Mic.ro s-a urcat in trenul bio, am decis ca e momentul ca il verific: are sau nu are bilet, unde s-a suit, unde se da jos, cu cine merge la drum etc. Asa ca am ales cel mai apropiat magazin si am mers sa vad cum se prezinta.

Din pacate nu prea am ce povesti. Deocamdata, in ceea ce priveste produsele bio, Mic.ro se incadreaza in vorba populara „doar reclama este de ei”. In asa zisa „zona bio”, nesemnalizata in nici un fel, pe care am gasit-o doar dupa ce am intrebat un angajat, erau 3 produse mari si late. Nici nu mi-as fi imaginat ca acolo este zona organica. Nu-mi dau seama daca este o problema temporara de aprovizionare, trebuie sa mai merg si in alte unitati Mic.ro. Daca a mai fost cineva, poate sa ne ajute in comentariile acestui articol.

Concret, in raft am gasit un iaurt de capsuni, un gris cu lapte si o cutie de lapte degresat. Niciunul nu este un produs de stricta necesitate, poate doar laptele, desi era cu 1,5% grasime. Povestea de pe calaretul de reclama de la intrare, cu „aici vei gasi lactate bio si mezeluri traditionale facute numa bine, dupa retete din mosi stramosi” este doar o poveste. Lactatele din Mic.ro erau toate marca Sobbeke. Am vazut ca la unele produse bio se poarta „mesajul din partea fondatorului” trecut pe ambalaj sau in pliante. Iar fondatorul este de obicei un batranel simpatic, care face business doar pentru „binele umanitatii”. La fel si la laptele Sobbeke, pe cutia caruia (cutie de 1L, 1,5% grasime 10,5 lei) era poza acestui domn. Poate ca in cartierul/orasul/judetul in care traieste, lumea il stie si apreciaza un mesaj din partea lui, dar la noi nu e prea relevant.

Cert este ca am iesit foarte repede din Mic.ro, in asteptarea abundentei de produse bio romanesti si straine, promisa in reclama.

6 gânduri despre „Mic.ro are produse bio doar in reclame

  1. Eu una m-am indragostit realmente de grisul cu lapte si orezul cu lapte marca Sobbeke dupa ce le-am descoperit la Mic.ro -ul din coltul strazii mele, mai nasol este ca mor de pofta si fac drumuri degeaba la acest magazin, ca de adus aduc foarte rar aceste produse. Aseara mi-a adus prietenul meu cateva cutii, asta dupa ce fusese la mai multe Mic.ro…

Lasă un comentariu